loading...

هدایای تبلیغاتی لوکس

بازدید : 14
جمعه 3 فروردين 1403 زمان : 2:00

به گزارش ایسنا، عاملی مانند فضای شخصی در مدرسه می‌تواند بر رفتار دانش آموزان تاثیر بگذارد. الگوهای رفتاری متنوع، ورود فناوری‌های نوین و نیاز به فضاهای چند منظوره، فضاهای آموزشی را به سمت انعطاف پذیری سوق می‌دهد. تغییر فضای کلاس از طریق تغییر چیدمان و ایجاد محیط‌های اجتماع پذیر می‌تواند بر اندازه فضای شخصی دانش‌آموز تاثیر گذار باشد. به این صورت که چیدمان نیمکت‌ها، اندازه فضای شخصی و در نتیجه میزان ارتباط و تعامل دانش‌آموزان با یکدیگر را تغییر می‌دهد. زاویه قرار گیری دانش آموز، فاصله آن از معلم و دیگر دانش آموزان، قابل رویت بودن وی توسط معلم بر اندازه فضای شخصی که مانند حباب آن‌ها را در بر گرفته،‌ تاثیر گذار است.

در پژوهشی که در ارتباط با "واکاوی تاثیر معماری داخلی انعطاف پذیر بر تعیین فضای شخصی دانش‌آموزان در مدرسه" توسط تیم پژوهشگران متشکل از اعظم اسماعیلی (دانشجوی دکترا، گروه معماری، واحد علوم و تحقیقات)، آزاده شاهچراغی (دانشیار، گروه معماری، واحد علوم و تحقیقات) و فرح حبیب (استاد، گروه معماری،‌واحد علوم و تحقیقات) انجام شده، آمده است:« به طور کلی فضاهای آموزشی باید بتوانند بر اساس تنوع رفتارهای اجتماعی دانش‌آموز جوابگوی نیازهای انعطاف پذیر و پایداری در طول زمان باشند. علاوه بر این رفتار ما برآیندی از نیازها، انگیزه‌ها، قابلیت محیط، ادراک، تصویر ذهنی و در نهایت معنی است که از محیط برای خود ساخته‌ایم. از این رو واضح است که فعالیت‌های ما تحت تاثیر این عوامل محیطی و فردی می‌تواند شکل‌های متفاوتی به خود بگیرد. موضوع رفتار اجتماعی، هم روابط اجتماعی میان شهروندان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و هم شیوه استفاده انسان از محیط، به واسطه رفتار فردی یا رفتار اجتماعی باز تعریف می‌شود.»

در پژوهشی که برای ثبت مشاهدات و اطلاعات از شیوه میدانی استفاده شده، آمده است:« متغیرهای محیطی طبیعی و کالبدی از قبیل نور، رنگ، سرو صدا، گرما، سرما، تهویه و تجهیزات، میزاداری و صندلی‌ها و پارتیشن اداری باید در محیط‌های آموزشی مد نظر قرار گرفته شوند، زیرا بر رفتار ما تاثیرگذارند. مثلا اگر در یک فضای باز عمومی نیمکت وجود داشته باشد، احتمال اینکه افراد برای نشستن و صحبت با یکدیگر ترغیب شوند، بسیار زیاد می‌شود. همچنین یک فضای گشوده و وسیع میدان گونه، بیش از یک فضای خطی باریک، ما را به مکث، ایستادن و تعامل ترغیب می‌کند.

از جمله عوامل تاثیر گذار بر واکنش‌های انسان در وضعیت‌های اجتماعی متغیرهای محیطی هستند. در شرایط واقعی هیچ رفتاری فارغ از مکان و زمان قابل تصور نیست. ما به طور متقابل از محیط تاثیر می‌پذیریم و بر آن تاثیر می‌گذاریم. بنابر این با ایجاد امکانات مناسب در فضای عمومی می‌توان افراد را به انجام رفتارهایی ترغیب کرد یا از برخی رفتارها بازداشت.»

محققان می‌گویند:« طرح مبلمان بر رفتار و احساسات مردم در داخل اتاق تاثیر می‌گذارد. مبلمان یکی از تسهیل کننده‌های اصلی گفت و گو است که مرزهای ارتباطی و فواصل تعاملی مناسب را تعیین می‌کند. محل مبلمان،‌ فاصله بین آن‌ها و دکوراسیون اداری مورد استفاده در کتاب خود روش‌های امروز را بسیار متفاوت با سال‌های گذشته می‌داند این تغییرات بیشتر در روابط داخل کلاسی ایجاد شده اند، به طوری که دیگر رابطه معلم با دانش‌آموز و همین‌طور دانش‌آموز با دانش‌آموز به صورت یک‌طرفه نیست. کلاس جایی است که دانش‌آموزان از تجربیات یکدیگر می‌آموزند و پیرامون مشکلات هم بحث می‌کنند.

این عوامل سبب ایجاد تغییراتی در چیدمان کلاس‌ها هستند. یکی از مولفه‌های کالبدی که در کلاس درس تغییر پیدا می‌کند،‌ چیدمان میز و صندلی دانش‌آموزان است و این موضوع توسط متخصصان آموزش و پرورش به خوبی مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته است. چیدمان میز و صندلی تاثیر بسیاری در آموزش و پرورش و ارتقای سطح یادگیری دانش آموزان در محیط ‌های آموزشی دارد که شامل چیدمان ردیفی و ستونی،‌ دایره‌ای شکل و گروهی است. در روش‌های سنتی آموزش، از چیدمان ردیفی و ستونی به صورت نیمکت‌های دو یا سه نفره پشت سر هم استفاده می‌شد.»

اسماعیلی وهمکارانش می‌گویند:« برای آنکه مبلمان آموزشی بتواند به مسئله انعطاف پذیری فضاهای آموزشی پاسخ بگوید، باید چند ویژگی مهم چند عملکردی، متحرک بودن و طراحی متناسب با فضا را دارا باشد یعنی قابلیت تفکیک، ترکیب و تجمیع داشته باشد. اگر امکانات کلاس به صورتی باشد که صندلی‌های دانش‌آموزان می‌توانند به صورت دایره‌ شکل سازمان دهی شوند تا دانش‌آموزان با یکدیگر و با معلم ارتباط متقابل برقرار کنند، در این صورت معلم جزئی از دانش‌آموزان محسوب می‌شود و می‌تواند علاوه بر تدریس، به راهنمایی و هدایت بحث‌های جمعی داشن‌آموزان نیز بپردازد.

در هرحال،‌ هنگام بررسی طرز چیدن صندلی‌ها در کلاس، توجه به همه دانش‌آموزان شایان اهمیت است. یکی از نیازهای اساسی دانش‌آموزان این است که مورد توجه دبیران قرار گیرند. چنانچه فضای فیزیکی کلاس مشوق ایجاد این احساس در دانش‌آموزان باشد، بدون تردید از میزان مسائل و مشکلات انضباطی نیز به طور چشمگیری کاسته می‌شود. تغییر مبلمان کلاس موجب تغییر میزان خلاقیت،‌ نوآوری و مهارت‌های کلاسی بچه‌ها شده بود. همچنین وجود قالی در کلاس باعث سپری کردن زمان بیشتری در کلاس و همچنین موجب افزایش تعامل مستقیم می‌شود.»

در نتایج این پژوهش آمده است:« طراحی محیط چیزی بیش از محیط کالبدی است. در واقع می‌توان نظام‌هایی محیطی طراحی کرد که در آن‌ها، محیط و رفتارهای مختلف در قالب‌ کلی یکپارچه با یکدیگر ترکیب شوند. اگر نظارت بر فضای شخصی درک شود، محیط‌هایی بسیار انعطاف پذیر خلق می‌شوند. فضای شخصی ترکیبی از فاصله و زاویه قرار گرفتن نسبت به دیگران است.

فضاهای شخصی گوناگون امکان رفتارهای غیر کلامی و دیگر شکل‌های ارتباط را تغییر می‌دهند. امروزه مطالعات در خصوص ویژگی‌های معماری انعطاف پذیر موثر بر رفتارهای اجتماعی نشان می‌دهند، محیط کالبدی و طبیعی نقش برجسته‌ای در رفتارهای اجتماعی دانش‌آموزان دارد. تغییرات بدون پر کردن و اشغال کردن محیط، تغییر اندازه‌ها،‌ مقیاس و فاصله عوامل تنوع محیطی هستند که تمایل به برقراری رابطه با دیگران را تحت تاثیر قرار می‌دهند. بنابراین چنانچه محیط‌های آموزشی به درستی و باتوجه به خصوصیات جسمانی و روانی کودک طراحی شوند، بر رفتارهای اجتماعی کودکان اثر می‌گذارند و می‌توان با کمک محیط و کالبد تا حدودی رفتار مورد نظر را پیش بینی یا اصلاح کرد و بتوان برای خلق هرکدام از موقعیت‌های متناسب با رفتارهای اجتماعی از رفتارهای اجتماعی از معماری انعطاف پذیر و محیط کمک گرفت.»

بازدید : 3
دوشنبه 25 دی 1402 زمان : 12:24

پزشکان از زحمتکش‌ترین اقشار در هر جامعه‌ای به شمار می‌روند و در سال‌های اخیر که بیماری‌هایی همچون کووید 19 یا کرونا در سراسر جهان شیوع پیدا کرد اهمیت و ارزش کار پزشکان چشمگیرتر شد. هرچند که روز بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی، ابوعلی سینا که اول شهریور است به عنوان روز پزشک شناخته می‌شود اما می‌توان در برهه‌های زمانی دیگر نیز از کادو و هدایای مختلف برای قدردانی از زحمات جامع پزشکی استفاده کرد. در ادامه مطلب به بررسی و معرفی بهترین هدیه تبلیغاتی برای پزشکان زن پرداخته می‌شود.

10 کادو برای پزشک زن

در انتخاب کادو برای هر فردی لازم است که به نکات و فاکتورهای مختلفی توجه داشت. جامعه پزشکی به سبب موقعیت اجتماعی و شرایط شغلی خاص و ویژه‌ای که دارند متفاوت‌تر از سایر افراد هستند و به همین دلیل باید حساسیت بیشتری برای کادو دادن به آن‌ها داشت. از جمله بهترین کادوها و هدایایی که می‌توان برای پزشکان زن استفاده کرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. گیفت کارت

گیفت کارت در حقیقت نوعی کارت هدیه اعتباری است که دارای مقدار مشخصی اعتبار به صورت غیر نقدی هستند که قابلیت انتقال به حساب و اشخاص دیگر را ندارند. گیفت کارت‌ها توسط برندها و موسسه‌های معروف و معتبر جهانی عرضه می‌شوند و افراد می‌توانند با استفاده از آن‌ها محصولات، کالاها، اطلاعات و خدمات مورد نظر خودشان را در سریع‌ترین زمان ممکن تهیه کنند. گیفت کارت‌ها علاوه بر پزشکان می‌توانند یکی از بهترین هدایا برای افراد عادی، دانشجویان، نتورکرها، گیمرها و ... باشند.

  1. خودکار و خودنویس

خودکار و خودنویس همواره از بهترین هدایایی هستند که می‌توان به افراد مختلف هدیه داد. تقریباً همه افراد خصوصاً جامعه پزشکی در طول شبانه‌روز صدها بار از خودکار استفاده می‌کنند. ویژگی‌های متعددی، مزیت‌ها و کاربردهایی که خودکارها و خودنویس‌ها دارند باعث شده‌اند که به عنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی نیز شناخته شوند. امروزه برندهای مختلفی همچون شیفر (Sheaffer)، پارکر (Parker)، یوروپن (Europen)، ملودی (Melody)، فوراور (Forever)، کراس (Cross)، پیر کاردین (Pierre Cardin)، برند رینولدز (reynolds) و ... انواع مختلفی از خودکارها و خودنویس‌های لوکس را تولید می‌کنند که می‌توانند هدیه بسیار مناسبی برای پزشکان باشند.

  1. ست تجهیزات دیجیتالی

امروزه و با پیشرفت قابل توجه علوم و تکنولوژی‌های مختلف افراد در طول شبانه‌روز از انواع تجهیزات الکترونیکی و دیجیتالی استفاده‌های متعددی دارند. از جمله رایج‌ترین لوازمی که افراد می‌توانند در طول شبانه‌روز از آن‌ها استفاده کنند می‌توان به فلش مموری ها، پاور بانک‌ها، هندزفری، اسپیکر و ... اشاره کرد. ست تجهیزات دیجیتالی می‌تواند یکی از بهترین هدایایی باشد که برای گرامیداشت روز پزشک استفاده کرد. در حقیقت این ست‌ها می‌توانند از کادوهای لوکس و لاکچری باشند و هر فردی را تحت تاثیر قرار بدهند.

  1. ست تجهیزات پزشکی

چه چیزی برای پزشکان می‌تواند جذاب‌تر و خوشایندتر از لوازمی باشد که روزانه با استفاده از آن‌ها به مردم خدمت می‌کنند. ست تجهیزات پزشکی عمومی مانند استتوسکوپ، دستگاه فشارسنج، دماسنج طبی، چراغ قوه، آبسلانگ، افتالموسکوپ و ... می‌توانند بسیار کاربردی و اثربخش باشند و از بهترین هدایایی هستند که می‌توان برای قدردانی از زحمات پزشکان به کار برد. این هدایا می‌توانند قابلیت سفارشی‌سازی نیز داشته باشند و می‌توان به‌راحتی هر نوشته و پیامی را بر روی آن‌ها برای پزشک مورد نظر چاپ نمود.

  1. روپوش پزشکی

روپوش‌های پزشکی هم از جمله لوازمی است که یک پزشک همواره از آن استفاده می‌کند و می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای او داشته باشد. روپوش‌های پزشکی می‌توانند تنوع بالایی از نظر سایز و اندازه، جنس، رنگ، طرح و ... داشته باشند و به‌راحتی می‌توان متناسب با سن و سال پزشک، سلایق و علایق او و ... اقدام به خرید آن‌ها کرد. در حقیقت روپوش‌های پزشکی می‌توانند در عین سادگی هدیه بسیار مناسب و درخوری برای پزشکان باشند.

  1. کتاب

پزشکان از اقشار فرهیخته، روشنفکر و با دانش جامعه به شمار می‌روند و قطعاً ارتباط بسیار خوبی با کتاب دارند به همین دلیل کتاب می‌تواند یکی از بهترین هدایا برای آن‌ها باشد. خوشبختانه کتاب‌ها از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و می‌تواند متناسب با سلیقه هر کس آن‌ها را تهیه کرد. کتاب‌های علمی، کتاب‌های پزشکی، کتاب‌های شعر، کتاب‌های رمان، کتاب‌های جامعه شناختی و روان شناختی و ... از جمله کتاب‌هایی هستند که می‌تواند به عنوان هدیه برای پزشکان زن و مرد تهیه کرد و به آن‌ها تقدیم نمود.

  1. ست مدیریتی

از دیگر هدایایی که می‌توان برای پزشکان زن در نظر گرفت ست‌های مدیریتی است که از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند. در حقیقت در ست‌های مدیریتی لوازم و محصولات مختلفی وجود دارد که رایج‌ترین آن‌ها شامل خودکار، کیف پول، جا سوئیچی، دفترچه یادداشت یا سررسید و حتی لوازم دیگری همچون فلش مموری، اسپیکر و ... هستند. ست مدیریتی می‌تواند یک هدیه بسیار کاربردی باشد و می‌توان از آن‌ها برای افراد مختلف از جمله پزشکان، مدیران، کارمندان و ... استفاده کرد.

  1. صنایع دستی

از دیگر هدایایی که می‌توان به عنوان کادو برای پزشکان زن استفاده کرد می‌توان به صنایع دستی اشاره کرد. در حقیقت همه افراد علاقه ویژه‌ای به صنایع دستی دارند و قطعاً از دریافت چنین هدایایی ذوق‌زده خواهند شد. صنایع دستی تنوع و تعدد بسیار زیادی دارد. از مهم ترین صنایع دستی که می‌توان به عنوان هدیه برای پزشکان استفاده کرد می‌توان به تابلوهای هنری و تابلو فرش‌ها، جاقلمی خاتم‌کاری، شکلات خوری خاتم‌کاری، قندان و سنبلدان خاتم‌کاری، آجیل‌خوری خاتم‌کاری، قاب خاتم‌کاری، شطرنج، قاب عکس رومیزی و ... اشاره کرد.

  1. اکسسوری ها

از دیگر هدایایی که می‌توان برای گرامیداشت و قدردانی از پزشکان استفاده کرد اکسسوری ها هستند که از تنوع بسیار زیادی برخوردارند. از جمله رایج‌ترین لوازمی که به عنوان اکسسوری می‌توان به پزشکان هدیه داد می‌توان به مواردی همچون عینک آفتابی، دستبند، گوشواره، ساعت، گردنبند، انگشتر و ... اشاره کرد. همچنین می‌توان از انواع عطر و ادکلن ها به عنوان یک هدیه ویژه استفاده کرد که همانند خودکار تبلیغاتی و سایر هدایای تبلیغاتی می‌توانند ماندگاری و اثربخشی قابل توجهی داشته باشند.

  1. پک‌های آرایشی بهداشتی

هر چیزی که در حوزه سلامت و بهداشت باشد می‌تواند جذابیت زیادی برای جامعه پزشکی داشته باشد به همین دلیل می‌توان گفت پک‌های آرایشی بهداشتی یکی از بهترین هدایایی هستند که می‌توان به پزشکان تقدیم کرد. امروزه انواع مختلفی از محصولات بهداشتی و آرایشی در دسترس هستند که می‌توانند مزایای زیادی برای سلامتی داشته باشند. پک‌های آرایشی بهداشتی می‌توانند شامل ده‌ها محصول مختلف باشند که هر کدام کاربردهای متعددی خواهند داشت.

  • در کنار تمامی هدایای معرفی شده می‌توان از موارد دیگری همچون ماگ های حرارتی و فلاسک ها، هدایای دکوراتیو، دفترهای برنامه‌ریزی، سبد گل، پوشاک، تجهیزات ورزشی و ... به عنوان هدایای روز پزشک استفاده کرد.

جمع‌بندی نهایی

پزشکان از جمله اقشار زحمتکش، فرهیخته و روشنفکری هستند که نقش ویژه‌ای در جامعه دارند. برای قدردانی از زحمات پزشکان می‌توان از انواع هدایای مختلف از جمله ست تجهیزات پزشکی، ست‌های مدیریتی، پک‌های آرایشی بهداشتی، خودکار و خودنویس، اکسسوری ها، کتاب، تجهیزات دیجیتالی و الکتریکی، گل و ... استفاده کرد.

برچسب ها هدیه تبلیغاتی ,
بازدید : 2
يکشنبه 3 دی 1402 زمان : 11:49

ست مدیریتی تبلیغاتی

یکی از بهترین هدایایی که برای مدیران مناسب است، ست مدیریتی نام دارد که از چندین وسیله دیگر تشکیل شده است. در این ست اقلامی همچون فلش مموری، پاوربانک، خودکار فلزی، جاکلیدی، هارد اکسترنال، جای کارت، شارژر فندکی و ... وجود دارد که مطمئنا یک مدیر به همه این وسایل نیاز خواهد داشت.

در عین حال روی ست مدیریتی می‌توان لوگو، نام تجاری و حتی شعار تبلیغاتی کسب و کار را نیز درج کنید. ست تبلیغاتی مدیریتی از متریال‌های مختلفی همچون چرم طبیعی یا مصنوعی تهیه می‌شود که می‌توانید برحسب توان مالی خود، جایگاه مدیر و یا سن و سال او بهترین را انتخاب کنید.

خودنویس یا روان نویس

یکی دیگر از وسایل کاربردی که می‌تواند به عنوان هدایای تبلیغاتی مدیریت انتخاب شود، خودنویس و یا روان‌نویس است. بسیاری از مدیران از این وسایل برای نوشتن یک یادگاری یا امضاء منحصر به فرد خود استفاده می‌کنند. خودنویس و روان‌نویس نسبت به خودکارهای معمولی لوکس‌تر هستند و جزء اشیای باارزش به حساب می‌آیند.

تقویم رومیزی

یکی دیگر از بهترین هدایای تبلیغاتی برای مدیران، تقویم‌های رومیزی است. افرادی که در سمت مدیریت هستند بدون شک به این وسیله کاربردی نیاز پیدا می‌کنند. آن‌ها برای اطلاع از تاریخ‌ها باید از یک تقویم استفاده کنند که نمونه رومیزی بهتر و کاربردی‌تر است. از سوی دیگر تقویم رومیزی به میز مدیریت جلوه بهتری می‌بخشد و می‌توان با این وسیله دکور میز را زیباتر کرد.

جعبه پذیرایی

در بازار جعبه پذیرایی با طرح و رنگ های متنوعی یافت می‌شود که به زیباتر شدن میز مدیریت کمک زیادی می‌کنند. در شرکت‌ها افراد زیادی به اتاق مدیریت رفت و آمد دارند که باید از آن‌ها پذیرایی شود. جعبه‌های پذیرایی همان وسایلی هستند که برای پذیرایی از مهمانان در اتاق مدیر طراحی می‌شوند.

این جعبه‌ها با استفاده از چوب، شیشه، فلز، ترمه و چرم تهیه می‌شود و ممکن است روی آن‌ها نقوش و طراحی‌های خاصی نیز به چشم بخورد که در زیبایی جعبه‌ها تاثیر زیادی دارد. این جعبه‌ها تقسیم‌شده هستند که فضای مناسبی برای ریختن انواع تنقلات و شکلات دارند. در واقع این جعبه‌ها نیاز به ظروف مختلف برای پذیرایی را کم می‌کند.

جعبه پذیرایی نه تنها کاربردی است، بلکه باعث زیباتر شدن میز مدیریت نیز می‌شود و از سوی دیگر با وجود این جعبه به سایر وسایل پذیرایی نیاز ندارید. این جعبه‌ها باعث مرتب شدن میز مدیریت می‌شود. می توانید برای هدیه های خود از ساک دستی تبلیغاتی نیز استفاده کنید.

برچسب ها هدیه تبلیغاتی ,
بازدید : 22
سه شنبه 28 آذر 1402 زمان : 11:29

تولیدات نوشت‌افزار هم در داخل کشور و هم در سطح جهانی آن‌چنان گسترده است که نمی‌توان یک برند را به عنوان بهترین مارک خودکار معرفی کرد. همچنین موارد مصرف به عنوان یک معیار می‌تواند متفاوت باشد. اما آن‌چه سبب می‌شود یک برند را در حالت کلی به عنوان برند خوب خودکار تبلیغاتی بشناسیم، این موارد است:

  • سابقه‌ی برند
  • کیفیت و مرغوبیت
  • رضایت مشتریان در دوره‌های زمانی طولانی
  • تنوع محصولات
  • قیمت مناسب

از این نظر تعدادی از بهترین برندهای خودکار ایرانی را معرفی می‌کنیم:

۱.کیان

کیفیت خودکار تبلیغاتی کیان به دلیل استفاده از مواد اولیه‌ی مرغوب و به‌کارگیری از فناوری‌های روز است. خودکارهای کیان برای نوشتن عالی است و هم به صورت تکی و هم به صورت عمده (بسته‌های پنجاه عددی) عرضه می‌شود.

۲.کنکو

این برند ایرانی از محصولات شرکت رزتحریر یزد است که تحت لیسانس کنکوی کانادا به تولید خودکار می‌پردازد. خودکارهای کنکو سه مدل فینو، اکسل و آفیس دارند که از نظر کیفیت، کارایی و قیمت با هم متفاوت‌اند.

۳.پنتر

شرکت عالی تحریر پارسیان برند خودکار پنتر را تولید می‌کند. محصولات پنتر نمونه‌ی بهترین مارک خودکار ایرانی هستند که با تنوع رنگ بالا تولید و عرضه می‌شوند.

۴.پلیکان

این برند نسبت به سایر برندهایی که تا اینجا معرفی شد، سابقه‌ی قدیمی‌تری دارد. کیفیت و قیمت خودکارهای پلیکان نیز مناسب ارزیابی شده است.

۵.صدف

یک نمونه‌ی بهترین مارک خودکار ایرانی صدف است. اگرچه سابقه‌ی کار این تولیدکننده چندان طولانی نیست اما توانسته رضایت خریداران را جلب کند. خودکارهای صدف در رنگ‌های متنوع تولید می‌شود.

برند های خارجی

۱.فابرکاستل

این برند قدیمی‌ترین تولیدکننده‌ی نوشت‌افزار در جهان محسوب می‌شود. خودکارهای فابر کاستل ترکیبی از کیفیت و زیبایی هستند.

۲.شیفر

نمونه‌ای از بهترین مارک خودکار و یکی از ده برند برتر در جهان، شیفر است. توجه به ارگونومی در ساخت خودکارهای شیفر سبب شده آن‌ها به خوش دستی معروف باشند.

۳.پارکر

این نام آشنا مربوط به بهترین مارک خودکار از نظر محبوبیت است. محصولات این برند منحصربه‌فرد است و در دست شخصیت‌های برجسته دیده می‌شود.

بهترین مارک خودکار برای نوشتن

اساسا خودکار برای نوشتن تولید می‌شود. نوشتن محدودیت سنی، مکانی و زمانی ندارد. خودکارها در همه‌جا و توسط همه‌ی افراد استفاده می‌شوند.

اما مفهوم نوشتن نیز بسیار گسترده است. هم شامل انجام تکالیف مدرسه و جزوه‌برداری می‌شود، هم ثبت اطلاعات و انتقال پیام را دربرمی‌گیرد. بنابر سلیقه‌های فردی و ویژگی‌های شخصیتی، بهترین مارک خودکار برای نوشتن تکالیف مدرسه می‌تواند با بهترین آن برای خاطره‌نویسی یکسان یا متفاوت باشد.

برچسب ها خودکار تبلیغاتی ,
بازدید : 3
يکشنبه 5 آذر 1402 زمان : 12:06

هدایای تبلیغاتی و هدیه دادن بخشی از سیاستهای بازاریابی و برندینگ کسب و کارها جهت جذب مخاطبان بیشتر است. هدایای تبلیغاتی ابزار بازاریابی قدرتمندی در دست کسب و کارهاست تا به وسیله آن خود را به مشتری معرفی نمایند و در ذهن مخاطب ماندگار شوند. هدیه تبلیغاتی باید مخاطب را به یاد شما بیاندازد و بتواند با مخاطب ارتباط و تعامل برقرار نماید و این دلیل بر این نیست که حتما باید از هدایای تبلیغاتی خاص و هدایای تبلیغاتی جدید استفاده نمایید، بلکه میتوان با کمی خلاقیت در طراحی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه استفاده نمود. پیشنهاد می گردد گیفت تبلیغاتی که برای هدیه دادن انتخاب میکنید اول از همه کاربردی باشد، ماندگار باشد و همیشه جلوی چشم مخاطب باشد و از همه مهمتر خلاقانه باشد.

انواع هدایای تبلیغاتی

محصولات تبلیغاتی روشی برای یادآوری نام برند کسب و کار ها هستند. این روش تبلیغاتی هر گونه تبلیغ رسانه‌های اجتماعی، رادیویی و یا شبکه‌های اجتماعی را تکمیل می‌کند. در حقیقت، محصولات تبلیغاتی به موثرترین شکل تبلیغات عمل میکنند.

هدایای تبلیغاتی نسبت به هدف استفاده و یا متریال و یا موضوع کاری میتوان دسته بندی نمود و همین موضوع باعث شده تا دارای دسته بندیهای گسترده و انواع بسیاری باشند که در زیر به برخی از آنها اشاره مینماییم:

هدایای تبلیغاتی اداری و مدیریتی

هدایای تبلیغاتی مدیریتی به مجموعه هدیه هایی اطلاق می گردد که برای مخاطبین خاص ، مدیران، افراد با جایگاه ویژه و مشتریان با ارزش مان در نظرمی گیریم و طبیعتاً سعی می شود تا اینگونه از هدایا چه از نظر کیفیت و چه از نظر شکل، فرم و بسته بندی در بهترین حالت بوده و هدیه ای نفیس، زیبا ، با ارزش و باشند.

1- ست مدیریتی

ست مدیریتی از انواع متنوعی برخوردار است که به متناسب با ارزش مالی آن بعنوان هدیه تبلیغاتی ارائه می شود.رایج ترین روش برای برقراری ارتباط با مدیران شرکت های رقیب دادن هدیه به آنان می باشد.از انواع هدایای تبلیغاتی که در این ست ها قرار می گیرد می توان به این موارد متنوع اشاره کرد که خودکار تبلیغاتی ، فلش تبلیغاتی ، ساعت تبلیغاتی ، ابزار چندکاره تبلیغاتی ، کیف پول تبلیغاتی و ...میتواند در این ستها قرارداده شود. این ست های تبلیغاتی شامل ست مدیریتی دوتکه، ست مدیریتی سه تکه و یا حتی می تواند شامل هدایای تبلیغاتی بیشتری باشد که از خودکار، جاکلیدی، کیف پول جیبی یا کیف پول پالتویی، جاکارتی، فلش مموری و غیره تشکیل شده است.

2- ست اداری رومیزی

ست اداری رومیزی از متشکل از چوب و چرم در طرحها و رنگهای مختلف متناسب با میز و دکور کسب و کار شما میباشد. ست های رومیزی کارمندی را میتوان از بین پک های آماده متشکل از چوب و فلز که از 5 تیکه تا 13 تکه میباشد و دارای رنگ بندی هستند انتخاب کرد.ست رومیزی ارزان قیمت را میتوان ازست های اداری رومیزی چوب و فلز 5 تکه یا 6 تکه یا ست تک پلاستیکی که دارای دفتر تلفن نیز می باشد انتخاب کرد. وسایل روی میز اداری از قبیل کازیه ، زیر دستی ، منگنه ، پانچ ، جای قلم و خودکار ، جای کلیپس و سوزن ته گرد ، جا چسبی بزرگ و کوچک ، جای کاغذ یادداشت ، جای تقویم ،سوزن کش ، زیر دستی مدیریت ، کارد پاکت نامه باز کن ، ساعت رومیزی ، قاب عکس رومیزی می باشد.

3- خودکار، خودنویس و روان نویس

خودکار تبلیغاتی و خودنویس و روان نویس تبلیغاتی بعنوان یک ابزار کاربردی و قابل حمل در تمامی جلسات و امور روزمره در دستان مخاطبان شما خواهد بود. به همین دلیل یکی از به اصطلاح گرم ترین و پر استفاده ترین ابزارهای تبلیغاتی برای برند و نام تجاری شما به شمار می آید. یکی از ویژگی های مهم این نوع خودکارها دارا بودن قابلیت حک و چاپ روی بدنه آن می باشد که باعث ماندگاری نام تجاری برند شما در ذهن مخاطبین می باشد.

4- سررسید و سالنامه

با پایان یافتن سال جاری و شروع یک سال جدید دیگر بازار تبلیغات و تبریک و تهنیت داغ تر از گذشته خواهد شد کسب و کارهای پیشرو و خلاق این فرصت را غنیمت شمرده و از آن به عنوان بهترین زمان شناساندن برند خود استفاده خواهند کرد. به جرات میتوان سررسید یا سالنامه را بعنوان یکی از مفید ترین و موثر ترین کالاهای تبلیغاتی معرفی کرد که هم میتواند به ارائه دهنده ی آن سود رسانی کند و هم میتواند برای دریافت کننده آن مفید باشد. ارائه دهنده میتواند نام و لوگوی خود را معرفی کند و استفاده کننده میتواند مهم ترین رویدادهای خود را نظیر سر رسید چک ، جلسات آینده را در تاریخ مورد نظر یادداشت کند.

هدایای تبلیغاتی دیجیتال

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اختراع وسایل الکترونیکی جدید، هدایای دیجیتال جزو پرطرفدارترین زیرمجموعه هدایای تبلیغاتی می باشد. این دسته شامل جدیدترین کالاهای الکترونیکی با قابلیت شخصی سازی و چاپ اختصاصی می باشد.

1- فلش مموری

فلش مموری نیز می‌تواند به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی دیجیتال جهت مطرح کردن برند شما مورد استفاده قرار بگیرد؛ زیرا با وجود گسترده شدن تکنولوژی امروزه بیشتر اطلاعات در بین افراد از طریق فلش مموری ها به اشتراک گذاشته می‌شود. از این رو فلش مموری به عنوان یک وسیله پر کاربرد می‌تواند یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای کسب و کار شما در نظر گرفته شود. این دسته شامل انواع فلشهای زیر می باشد :

2- پاور بانک

پاور بانک که بیشتر به عنوان هدایای تبلیغاتی نمایشگاه برای جذب مشتریان ارائه می‌شود. یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین وسایل برای جذب مشتری‌های بیشتر برای شرکت شما می‌باشد؛ زیرا با گسترش روز افزون استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند، استفاده از پاور بانک نیز برای شارژ گوشی رونق بسیاری پیدا کرده است. حک آرم شرکت شما بر روی پاور بانک به علت استفاده مداوم از این وسیله علاوه بر این که دارای جنبه تبلیغاتی است، می‌تواند نام شرکت شما را همیشه در خاطر مشتری محفوظ نگه دارد.

3- اسپیکر بلوتوث

اسپیکرهای قدرتمند، باندهای اکتیو و پسیو، میکروفن های فوق العاده، اسپیکرهای قابل حمل بی نظیر، تنها بخشی از این نوع اسپیکرها می باشد. کافیست مقداری قیمت محصول را چشم پوشی کنید تا برترین اسپیکر کامل قرن را در دستان خود حس کنید.

4- موس تبلیغاتی

امروزه كامپيوتر جزيى از زندگى بشر شده است. كار با اين وسيله بدون موس تقريبا غير ممكن است. بنابراين موس تبليغاتى تبديل به يكى از كاربردى ترين هداياى تبليغاتى شده است. اين دسته شامل با كيفيت ترين انواع موس اپتيكال بى سيم بلوتوث و با سيم و امكان چاپ و تبليغات اختصاصى بر روى بدنه مى باشد.

5- هاب یو اس پی تبلیغاتی

انواع هاب یو اس بی مخصوص موبایل و تبلت و لپ تاپ و ... با امکان انتقال دیتا و شارژ انواع دستگاه های همراه و با تعداد خروجی های مختلف میتواند پیشنهاد مناسبی برای هدایای دیجیتال باشد.

6- هندز فری تبلیغاتی

یکی از وسایل جانبی کاربردی تلفن های همراه ، هندزفری و هدست می باشد. از آنجایی که کاربردهای متفاوتی می توان برای این وسایل ارتباطی صوتی برشمرد، بنابراین بستر مناسبی را جهت تبلیغات و ارائه به عنوان هدایای تبلیغاتی فراهم آورده اند. جدیدترین مدل های هندزفری با قابلیت ارتباط بلوتوث و بی سیم ارائه می شوند که این مورد قابلیت های متفاوتی اعم از فرمان های دریافت و قطع تماس، پلی موزیک و ... در قالب دکمه و یا فرامین لمسی به هندزفری و هدست اضافه می کند.

برچسب ها هدیه تبلیغاتی ,
بازدید : 32
چهارشنبه 3 آبان 1402 زمان : 10:20

پست مدیریت یکی از پست هایی است که در صورت خرید هدیه برای آن ها می بایست نهایت دقت و سلیقه را داشته باشید. این به منزله گران خریدن نیست. شما با یک هدیه تبلیغاتی با قیمت مناسب نیز می توانید برای مدیران خود هدیه های شیک تهیه کنید تنها کافیست خلاقیت داشته باشید و یا اینکه در این زمینه از کسانی که تجربه کافی دارند کمک بگیرید. همین موضوع سبب شده تا پک های هدیه سازمانی یک چیز خاص و منحصر به فرد باشد. البته هدیه دادن به مدیران نباید حتما پک هدیه باشد شما می توانید با یک هدیه کوچک مدیران را جذب برند خود کنید.

ست اداری رومیزی

ست اداری رومیزی از متشکل از چوب و چرم در طرح ها و رنگ های مختلف متناسب با میز و دکور کسب و کار شما می باشد. ست های رومیزی کارمندی را می توان از بین پک های آماده متشکل از چوب و فلز که از 5 تیکه تا 13 تکه می باشد و دارای رنگ بندی هستند انتخاب کرد. ست رومیزی ارزان قیمت را می توان ازست های اداری رومیزی چوب و فلز 5 تکه یا 6 تکه یا ست تک پلاستیکی که دارای دفتر تلفن نیز می باشد انتخاب کرد.

وسایل روی میز اداری از قبیل کازیه، زیر دستی، منگنه، پانچ، جای قلم و خودکار، جای کلیپس و سوزن ته گرد، جا چسبی بزرگ و کوچک، جای کاغذ یادداشت، جای تقویم، سوزن کش، زیر دستی مدیریت، کارد پاکت نامه باز کن، ساعت رومیزی، قاب عکس رومیزی می باشد.

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

پیشرفت تکنولوژی باعث شده است که عموم مردم رو به سوی تجهیزات الکترونیکی داشته باشند و در طول روز بارها از آن استفاده کنند. در عین حال انتخاب هدیه تبلیغاتی نیز به این صورت است که سالیانه هدایای جدیدی که مورد استفاده مردم است به این سبد اضافه می شود. استفاده از هدیه های الکترونیکی یکی از دنیای دسته بندی هدیه های تبلیغاتی می باشد که زیر مجموعه های زیادی دارد.

فلش تبلیغاتی: این هدیه می تواند یک گزینه مناسب برای هدیه دادن باشد که چندین سال است مورد استفاده قرار می گیرد. مهم ترین نکته در مورد انتخاب فلش تبلیغاتی این است که فلش مورد نظر دارای عمر طولانی باشد و با یک بار استفاده از کار نیفتد.

اسپیکر بلوتوث: اسپیکرهای قدرتمند، باندهای اکتیو و پسیو، میکروفن های فوق العاده، اسپیکرهای قابل حمل بی نظیر، تنها بخشی از این نوع اسپیکرها می باشد. کافیست مقداری قیمت محصول را چشم پوشی کنید تا برترین اسپیکر کامل قرن را در دستان خود حس کنید.

هدیه تبلیغاتی بتنی

نام این نوع هدیه را شاید کمتر شنیده باشید اما قطعا نمونه های آن را هر جا که ببینید برای شما جذاب است. هدیه های کوچک و شیک که از بتن ساخته می شوند که هم نماد دکوری را دارند و هم اینکه کاربردی می باشند. هدیه تبلیغاتی بتنی به تازگی وارد بازار شده است و متنوع ترین انواع آن را می توانید در میلان گیفت مشاهده کنید.

هدیه های تبلیغاتی خلاقانه

هدایای تبلیغاتی خلاقانه یکی از اثرگذارترین روش ها برای تجارت های محلی بشمار میروند. هزینه هدایای تبلیغاتی خلاقانه در مواردی چندان سنگین نبوده و تجارت های محلی و کوچک توان انجام آنرا دارند ولی شما میتوانید با استفاده از خلاقیت، هزینه هدایای تبلیغاتی خود را تا حد زیادی کاهش داده و اثرگذاری آن را افزایش دهید، نقش ایده های خلاقانه در تبلیغات در انتقال سریع پیام به مخاطب موفق بوده و به نمونه های خوب و شایسته در صنعت تبلیغات تبدیل می شوند.

هدایای تبلیغاتی اگر نتوانند با مخاطبین ارتباط بگیرند، برای آنها احساس جدید بودن همراه با خلاقیت ایجاد ‏کند تأثیرگذار نخواهند بود. اما به یک نکته توجه داشته باشید که هدایای تبلیغاتی خلاقانه لزوما نباید در نوع ‏خود جدید باشند بلکه شما می توانید از همان کادو تبلیغاتی مرسوم و رایج ولی با طراحی خلاقانه استفاده کنید. ‏این مورد دقیقا همان تفاوت بین یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه با هدیه تبلیغاتی خاص است.‏

شما می توانید برای خرید کالاهای تبلیغاتی خلاقانه، محصول مدنظرتان را انتخاب کنید و مرحله طراحی ‏گرافیکی را به ما واگذار کنید. ما به کمک مهارت و تجربه بالای تیم گرافیست و طراح خود، شناخت مخاطبین ‏شما و نیازمندی هایی که احساس می کنید بهترین و خلاقانه ترین طرح های گرافیکی را برای شما خواهیم زد. ‏بنابراین با صرف هزینه ای معقول می توانید هدایا و محصولات تبلیغاتی خلاقانه تهیه کنید.

هدیه های تبلیغاتی جدید

صاحبان کسب و کارها همیشه تلاش می کنند تا بهترین و جدیدترین هدایای تبلیغاتی را برای مناسبت های ‏مختلف مثل نمایشگاه ها، همایش ها، سمینارها، جشنواره های مختلف و غیره استفاده کنند. استفاده از هدایای ‏تبلیغاتی جدید اولین و بزرگترین مزیت آن این است که به مخاطب شما نشان می دهد به سلیقه نسل امروزی ‏اهمیت می دهید و همیشه سعی دارید همگام با نیاز و خواسته های مشتریان خود جلو بروید.‏

علاوه بر این وقتی از هدایای تبلیغاتی جدید استفاده می کنید از رقبای خود پیشی گرفته و خود را متمایز نشان ‏خواهید داد. وقتی صحبت از لیست هدایای تبلیغاتی می شود در ذهن همه ما یکسری لوازم و محصولات تبلیغاتی ‏شکل می گیرند اما بد نیست بدانید که کالاهای جدید تبلیغاتی کاملا متفاوت هستند. برخی از کادوهای تبلیغاتی ‏جدید که حتی برای سطوح مدیریتی هم قابل استفاده هستند عبارتند از:

  • ست های مدیریتی جدید
  • لوح و تندیس
  • صنایع دستی
  • دفترچه یادداشت
  • ساعت تبلیغاتی مچی
  • محصولات طلاکوب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 227
  • بازدید کلی : 297
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی